avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 708 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Accident (vatamare corporala din culpa + deces)
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Accident (vatamare corporala din culpa + deces)

Buna ziua , sunt nou si sper ca am postat unde trebuie ! Am avut nefericitul accident in 10 mai , mergeam printr-un cartier de romi cu viteza de ~70 si de dupa un tomberon imens aflat chiar langa drum a ieșit in fugă traversand drumul fara marcaj un copil de 6 ani pe care l-am izbit , acesta murind la 1 ora ! Urmele de franare masurau 34 metri , de la politie mi-a zis ca s-a deschis dosar penal pe nume ( accident din dulpa sau ceva asemanator ) permisul mi l-a suspendat si mi-a dat dovata pe 15 zile ,apoi se denumește un expert care v-a calcula viteza si apoi se v-a face judecata ! Ce pedeapsă as putea primii ?Nu am antecedente penale , sunt elev in ultimul an(19 ani). Pot repara masina pe asigurare ? Asigurarea ii v-a despăgubi pe părinții copilului ? Dati-mi niste sfaturi , nu am vorbit cu nici un avocat încă ! Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: catalinm75 , utilizator 21:49, 1 Iunie 2017
Punerea in circulație a unui autoturism cu nr expirate este infracțiune ! Nu e vorba de ce masina am , e vorba ca la primul dvs comentariu ziceați de 140 km/h spunand si ca aveți f mulți ani experiență , ce concluzie sa trag .... Iar acuma de 90-100km/h asta înseamnă ca nu a-ti condus masini sub 1Tona greutate fara abs , nu ma dau cocoș , am intrat aicea doar sa intreb ,nu sa ma "cert" cu oameni ca dvs ! Discuția se incheie aicea , deoarece nu de la dvs aștept sfaturi !
Si uciderea din culpa este infractiune.
Ideea era ca tot pui intrebari cum sa iti repari masina si daca poti pleca din tara in loc sa intrebi care sunt consecintele faptei tale.
Intrebarea este daca constientizezi ce ai facut, ai doar 19 ani, probabil permisul l-ai luat la 18.