avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1171 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Accident (vatamare corporala din culpa + deces)
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Accident (vatamare corporala din culpa + deces)

Buna ziua , sunt nou si sper ca am postat unde trebuie ! Am avut nefericitul accident in 10 mai , mergeam printr-un cartier de romi cu viteza de ~70 si de dupa un tomberon imens aflat chiar langa drum a ieșit in fugă traversand drumul fara marcaj un copil de 6 ani pe care l-am izbit , acesta murind la 1 ora ! Urmele de franare masurau 34 metri , de la politie mi-a zis ca s-a deschis dosar penal pe nume ( accident din dulpa sau ceva asemanator ) permisul mi l-a suspendat si mi-a dat dovata pe 15 zile ,apoi se denumește un expert care v-a calcula viteza si apoi se v-a face judecata ! Ce pedeapsă as putea primii ?Nu am antecedente penale , sunt elev in ultimul an(19 ani). Pot repara masina pe asigurare ? Asigurarea ii v-a despăgubi pe părinții copilului ? Dati-mi niste sfaturi , nu am vorbit cu nici un avocat încă ! Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: catalinm75 , utilizator 21:49, 1 Iunie 2017
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
adela88 a scris:

Domnilor avocati, cum puteti da sfaturi unor asemenea oameni? Cum???

Indiferent de fapta savarsita oricine are dreptul la aparare. Asa este legea peste tot in lume.
Ultima modificare: Miercuri, 31 Mai 2017
cyan, moderator
catalinm75 a scris:

3) Sa iti zic parerea mea, de sofer care am fost in competitii auto.... daca ai avut 34 de metri liniari de frana, presupunand ca ai jenti pe 15'' si, cu toate astea, lovesti mortal o persoana.... eu cred ca ai avut peste 140 km/h......

Eu nu stiu de unde scoateti cifrele astea?

La o viteza de 70 km/h sunt parcursi 19.4 m/s. Distanta parcursa in timpul mecanic de franare ese de 37 m. Distanta totala de oprire, avand in vedere timpul de reactie este de 56,4 m.