avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 360 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Accident (vatamare corporala din culpa + deces)
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Accident (vatamare corporala din culpa + deces)

Buna ziua , sunt nou si sper ca am postat unde trebuie ! Am avut nefericitul accident in 10 mai , mergeam printr-un cartier de romi cu viteza de ~70 si de dupa un tomberon imens aflat chiar langa drum a ieșit in fugă traversand drumul fara marcaj un copil de 6 ani pe care l-am izbit , acesta murind la 1 ora ! Urmele de franare masurau 34 metri , de la politie mi-a zis ca s-a deschis dosar penal pe nume ( accident din dulpa sau ceva asemanator ) permisul mi l-a suspendat si mi-a dat dovata pe 15 zile ,apoi se denumește un expert care v-a calcula viteza si apoi se v-a face judecata ! Ce pedeapsă as putea primii ?Nu am antecedente penale , sunt elev in ultimul an(19 ani). Pot repara masina pe asigurare ? Asigurarea ii v-a despăgubi pe părinții copilului ? Dati-mi niste sfaturi , nu am vorbit cu nici un avocat încă ! Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: catalinm75 , utilizator 21:49, 1 Iunie 2017
Dragule, esti cercetat pentru ucidere din culpa. Un avocat e ceea ce iti trebuie acum, nu grija repararii masinii. Aceasta se repara, viata copilului mort nu! La 70 km/ora e culpa comuna. Recomandare: avocat!!!
Hai sa iti explic o treaba:

1) Imi cer scuze ca sunt asa direct, dar sunt tatal a doi copii, din care unul (o fetita) are 6 ani. Tu ai luat in calcul, macar un singur moment, ce e in sufletul acelor parinti? Ce daca sunt tigani....asta nu ii face mai putin oameni sau mai putin sensibili....

Ai omorat un om, fie si dintr-o imprudenta.......si pe tine te intereseaza sa fugi din tara,.......sincer, nu se vede la tine nici macar o umbra de constiinta......

2) Am permis de conducere de 24 ani, si permisul meu de conducere nu a fost suspendat nici macar o singura zi.......