avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 264 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Accident (vatamare corporala din culpa + deces)
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Accident (vatamare corporala din culpa + deces)

Buna ziua , sunt nou si sper ca am postat unde trebuie ! Am avut nefericitul accident in 10 mai , mergeam printr-un cartier de romi cu viteza de ~70 si de dupa un tomberon imens aflat chiar langa drum a ieșit in fugă traversand drumul fara marcaj un copil de 6 ani pe care l-am izbit , acesta murind la 1 ora ! Urmele de franare masurau 34 metri , de la politie mi-a zis ca s-a deschis dosar penal pe nume ( accident din dulpa sau ceva asemanator ) permisul mi l-a suspendat si mi-a dat dovata pe 15 zile ,apoi se denumește un expert care v-a calcula viteza si apoi se v-a face judecata ! Ce pedeapsă as putea primii ?Nu am antecedente penale , sunt elev in ultimul an(19 ani). Pot repara masina pe asigurare ? Asigurarea ii v-a despăgubi pe părinții copilului ? Dati-mi niste sfaturi , nu am vorbit cu nici un avocat încă ! Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: catalinm75 , utilizator 21:49, 1 Iunie 2017
Nu e vorba de reparație , sunt doar niște întrebări ! Masina are 1 tona doar si e fara ABS . Insa nu se ia in considerarea traversarea prin loc nepermis ? Si faptul ca, copilul era nesupravegheat ?!
Se vor lua in considerare toate aspectele producerii accidentului in cadrul unei expertize auto judiciare in care se vor stabili respectarea regulilor de circulatie de catre cei implicati, viteza la impact, dinamica, conditiile de evitabilitate, etc.
George Lie a scris:

Nu e vorba de reparație , sunt doar niște întrebări ! Masina are 1 tona doar si e fara ABS . Insa nu se ia in considerarea traversarea prin loc nepermis ? Si faptul ca, copilul era nesupravegheat ?!