Bună ziua, am o situație. În urma unui conflict direct cu directorul general al companiei la care lucrez, m am simțit rău și a doua zi nu am pututrege la serviciu. Mi am luat doua zile libere pe care le am anunțat prin sms șefului de departament direct și pt care am primit ok ul. Am revenit la munca tensiunile au continuat și starea mea de sanatate s a agravat drept pt care în urma analizelor care au ieșit prost la ficat a urmat un cm. După revenirea la munca mi s a comunicat ca acele doua zile vor fi trecute ca și absenta pt ca nu am făcut cerere de co necontenit faptul ca am anunțat superiorul ierarhic și acesta și a dat ok ul. La salariu am constat ca am luat mai puțin decât trebuia insnani cele 2 zile "absentate". M au pus sa semnez un avertisment scris și mI au spus ca nu se întâmplă nimic e doar avertisment scris și în care am specificat ca nu am absentat ci am anunțat superiorul ierarhic. Este în regula ce s a intamplat? Mulțumesc.
In principiu , este corect cum s-a procedat ... greseala este si a șefului de departament direct care nu si-a nuntat superiorii .. pentru cele doua zile cat ati stat acasa, angajatorul nu avea obligatia sa vi le plateasca