Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu urmatoarea problema:
Am comandat un articol vestimentar de pe pagina de facebook a unui atelier de croitorie. Am ales modelul si am plasat comanda pe masurile mele. Cand am primit coletul prin Fun Curier cu plata ramburs, fara deschidere, am constatat ca produsul nu era ce comandasem eu. Au gresit marimea articolului vestimentar.
Am luat legatura cu ei, mi-au trasmis ca pot sa fac retur si imi trimit un produs conform indicatiilor trimise de mine. Dupa ce au primit produsul, a doua zi l-au expus la revanzare, iar eu nu am mai primit nici banii, nici produsul. Infara de ANPC unde deja am formulat o plangere unde ma mai pot adresa? Multumesc frumos!
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.