Buna ziua,
sunt presedintele unei asociatii de proprietari si am o problema cu femeia de serviciu care a plecat de la noi pe data de 01.01.2017(am facut modificarea la ITM) si acum vine sa ne ceara nota de lichidare. In statut nu am vazut ca este prevazut asa ceva si nici nu stiu daca este legal ca o asociatie de proprietari sa elibereze un astfel de document(contractul ei de munca era de 1 ora pe zi).
Va multumesc.
Cu stima,
Radulescu E.
În cazul încetării contractului de muncă , angajatorul are obligaţia de a furniza angajatului următoarele acte, la cererea celui din urmă:
-decizia de încetare a raporturilor de muncă (a CIM);
-nota de lichidare (din care să reiasă dacă părţile au datorii neachitate una faţă de alta);
-adeverinţa de concedii medicale pentru ultimele 12 luni;
-adeverinţa de venit pentru ultimele 12 luni (care înlocuieşte fişa fiscală);
-adeverinţa de vechime în cadrul companiei.
Este foarte legal ca asociatia sa elibereze acel document, nu este tarziu nici acum, cu consecintele de rigoare, daca este cazul.
Nota de lichidare este un atribut al codului muncii si nu are nicio legatura cu statutul sau acordul de asociere
Preaviz
Buna ziua,din data de 2.12-31.12sunt in preaviz cu notificare ca nu trebuie sa fiu prezența la locul de munca si nu sunt afectate drepturile salariale in ... (vezi toată discuția)