Buna ziua,din data de 2.12-31.12sunt in preaviz cu notificare ca nu trebuie sa fiu prezența la locul de munca si nu sunt afectate drepturile salariale in perioada preavizului cu art65/1.sunt angajată din luna mai 2019 și până în 31 dec 2019(inclus perioada preaviz).Am primit de la contabilitate un stat de plată pt semnat in care e trecut 8 zile concediu odihna si 9 zile concediu fara plata,ceea ce eu nu am cerut nici una nici alta,si asa am convenit la începerea preavizului.angajatorul doreste cu orice sa faca cât posibil rau in favoarea mea.
Eu am primit lunar acea compensare de somaj,deoarece am fost de la firma dinainte trimisă în somaj si probabil vor sa nu am luna decembrie cum trebuie normal.
De ce mu-au trecut concediu fara plata si concediu odihna mai puține zile. In contract concediu este de 21 zile pe an.sunt tot timpul stresați ca nu semnez actele care si cum vor ei.
Va rog sa ma ajutati ce acte trebuie sa primesc la încetarea contractului dupa preaviz,ce trebuie sa fie trecut pe statul de plata din decembrie si zilele de concediu de odihna cum trebuie sa m-i le plătească.
Mulțumesc frumos
În cazul încetării contractului de muncă, angajatorul are obligaţia de a furniza angajatului următoarele acte, la cererea celui din urmă:
- decizia de încetare a raporturilor de muncă;
- eventual nota de lichidare;
- adeverinţa de concedii medicale pentru ultimele 12 luni;
- adeverinţa de venit pentru ultimele 12 luni (care înlocuieşte fişa fiscală);
- adeverinţa de vechime;
- adeverinta pentru somaj.