Salut , deci , am cumparat acum 2 luni un telefon pe abonament la Orange , acum 3 zile cand ajung acasa touchscreen-ul telefonului nu mai functiona, desi ecranul mergea se aprindea dar nu mergea touchscreen-ul , l-am trimis la garantie , peste 2 zile ma suna baietii ca l-au trimis intr-un "service din Bucuresti" si aia de acolo au constatat ca a ajuns "lichid" adica apa , la placa de baza si s-a ars , ok , si daca placa de baza "s-a ars" cum spun ei , telefonul mai functiona? mi se mai aprindea ecranul ? , le-am spus ca nu se poate sa fi ajuns apa in telefon , si culmea ecranul telefonului functiona cu placa de baza arsa , mi-au spus ca imi anuleaza garantia si ca nu imi poate repara telefonul decat contra cost adica pe 600 de lei , din cauza ca stricarea telefonului a fost cauzata din vina mea , adica am ars placa de baza cu apa . Intrebarea mea este , ce e de facut in cazul asta ? pot sa fac cumva sa imi fie reparat sau inlocuit telefonul avand in vedere ca nu am scapat telefonul in apa sau ars placa de baza ?
Trebuie sa cereti telefonul inapoi, pentru ca cei de la Orange cel mai probabil nu il vor repara decat contra cost. Puteti incerca sa faceti un pic de scandal (am vazut ca functioneaza cu cei de la Orange daca te certi cu ei), poate aveti noroc si totusi va acorda garantia.
Daca nu, va trebui sa depuneti plangere la protectia consumatorului, iar apoi sa ii dati in judecata pe cei de la Orange pentru recuperarea oricarui prejudiciu suferit ca urmare a nerespectarii garantiei.