avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 654 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Lamuriri privind Mobilitatea Academica a studentilor
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Lamuriri privind Mobilitatea Academica a studentilor

Buna ziua!

Ma numesc George, sunt student in anul 2 la Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati. Vreau sa ma mut in Brasov fara sa intrerup studiile.

Problema sta in felul urmator:
Am 2 examene restante (dintre care unul la sport, spre rusinea mea, dar cu siguranta il voi lua in sesiunea din august-septembrie; celalalt e ceva mai greu, imi fac ceva griji dar mai am timp sa invat). Sa presupunem ca nu le iau, desi sansele cele mai multe sunt sa le iau, e in interesul meu, evident. (dar vreau sa iau in calcul toate posibilitatile) Am discutat chestiunea asta cu un reprezentat al secretariatului Universitatii din Brasov, care mi-a comunicat ca transferul studentilor de la o universitate la alta se poate face numai cu conditia promovarii integrale a anului universitar in curs. De la un reprezentant al Universitatii din Galati am primit raspunsul ca nu e chiar asa, si ca ar exista solutii legale. La momentul respectiv nu a putut sa-mi spuna mai multe, din lipsa de timp si motive ce tin strict de nevoia unei informari mai complexe.

M-am interesat personal si am gasit in monitorul oficial Ordinul M.E.N. nr. 651 din 19 Noiembrie 2014 ([ link extern ] :

Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârşitul unui an de studii,
după satisfacerea tuturor cerinţelor prevăzute în programul de învăţământ...


Bun, prin sfarsitul unui an de studiu eu personal nu inteleg promovarea integrala a acestuia. In schimb, partea cu cerintele prevazute in programul de invatamant este foarte neclara pentru mine (aici am nevoie de voi, pentru ca nu am gasit informatii referitoare la acest aspect).