avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Transfer de la facultatea de drept UBB la facultatea ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Transfer de la facultatea de drept UBB la facultatea de drept Bucuresti

Buna ziua! Sunt student la drept la buget in anul 1 la UBB din Cluj-Napoca. Din probleme personale, cu toate ca sunt din apropierea Bucurestiului, am fost nevoit sa dau la Cluj. Problemele s-au remediat, insa prea tarziu, deci vreau sa ma transfer din anul 2 la Bucuresti (deoarece am inteles ca din semestrul al doilea anul 1 nu este posibil). Doresc informatii in legatura cu conditiile de transfer ale Facultatii de Drept din Bucuresti si ce trebuie facut concret. Mai trebuie sa dau admiterea? UBB si UB sunt in Consortiul Universitar “UNIVERSITARIA”. Din ce stiu, UBB nu cere admitere celor ce doresc sa se transfere de la Universitatea Bucuresti. Tin sa adaug ca am diabet zaharat tip 1 (mentionez acest lucru deoarece motivele de sanatate sunt intemeiate, fiind mai aproape de familie si de doctorul diabetolog).
Sper ca nu v-am plictisit si va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Gerlobin , utilizator 16:42, 10 Octombrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
Potrivit Metodologiei privind mobilitatea academica a studentilor, studentii se pot transfera de la o universitate la alta sau isi pot efectua un semestru sau un an de studii la o alta universitate "in baza unor acorduri interinstitutionale" si "numai cu acceptul" celor doua institutii de invatamant superior - cea de la care pleaca si cea la care urmeaza sa continue cursurile.

Ordin nr. 651 din 19 noiembrie 2014 pentru aprobarea Metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor
[ link extern ]

Vedeti si - mai ales art.39 -
[ link extern ]
Ultima modificare: Luni, 9 Octombrie 2017
Cornel Vasile, Consilier juridic