am primit urmatorul mesaj de la bcr:
"Stimată Doamnă/ Stimate Domn,
Dorim să vă informăm că BCR derulează în prezent o campanie de actualizare şi completare a informaţiilor cu privire la proprii clienţi. Această acţiune este în conformitate cu Regulamentul BNR 9/2008 privind cunoaşterea clientelei şi se realizează de către un angajat BCR pe baza actului de identitate numai în prezenţa dumneavoastră.
Vă invităm la oricare din unităţile BCR pentru a vă actualiza datele de identificare personale, până în data de 30 septembrie 2009. În caz contrar, începând cu această dată, accesul la conturile dumneavoastră va fi restricţionat până la prezentarea la una dintre unităţile BCR şi actualizarea datelor personale. "
eu nu pot sa merg la banca din motive personale, dar folosesc contul prin internet banking. cu ce drept imi blocheaza contul? cum pot sa actionez impotriva lor?
multumesc
Din pacate, au dreptul sa va blocheze accesul la conturile Dvs. (asa cu sta in mesajul de la banca), insa va propun sa sunati la banca si sa vorbiti cu o persoana responsabila despre problema Dvs. Daca nu vor sa va ajute, puteti sa le amenintati, ca veti schimba banca pana la 30 septembrie.
Nu are rost sa generati un scandal cu banca mai ales ca aveti conturile deschise la ei! Puteti sa dati procura notariala unei persoane ca sa va reprezinte ! Ii furnizati toate detaliile conform regulamentului BNR si persoana le depune la BCR in locul dvs!
=D>
SUCCES!