Buna ziua,
M-am inregistrat de curand ca persoana fizica autorizata si trebuie sa emit prima factura. Pentru a evita erorile, am inceput sa ma documentez online in legatura cu tot acest subiect insa m-a bagat mai tare in ceata si m-am pierdut de tot.
Am cod CAEN 6311 - Prelucrare date, administrare pagini web si activitati conexe.
O prima intrebare ar fi daca pot sa imi creez propriul meu model de factura (in word, excel, etc), sau daca am nevoie de un facturier.
Ce ar trebui sa contina obligatoriu acest model de factura?
Numerotarea am inteles ca trebuie sa o fac de la 1 (logic) dar seria pot sa o stabilesc eu cum doresc sau ...?
puteti avea modelul dvs de factura ( facut de dvs in word, excel), cu nr si seria pe care o doriti; doar sa pastrati seria pentru toate facturile ; modelul de factura este identic cu cel care ar fi intr-un facturier
Va multumesc pentru raspuns!
Mai am o nelamurire... Daca dau o factura firmei X, trebuie sa am la baza un contract de colaborare, de prestari servicii cu acea firma? Lucrez ca si colaborator cu o firma permanent, insa pe langa asta mai sunt si colaborari de durata catorva zile, maxim o luna cu alte firme, si as vrea sa stiu daca am nevoie de contract si cu acestea.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.