Adam Grecu a scris:
În legătură cu haosul de la Asociația dvs., eu zic că vă meritați soarta. Adică știți ce trebuie sa faceți, dar stați și așteptați, poate vine cineva sa va rezolve !
Am făcut tot ce a fost posibil, dar nimeni dintre Autorități nu vrea să ia vreo măsură, cu toate că sunt și dosare penale ne-clasate împotriva acestor așa-ziși șefi ai Asociației.
Am câștigat vreo 2 procese, dar asta mai ales prin anularea Adunărilor Generale, și tot nu reușim să-i facem să se dezlipească de scaunul directorial, să-și caute alte meserii.
DAR SĂ REVIN LA SUBIECTUL TOPICULUI DESCHIS DE MINE.
Încă n-am aflat răspunsul modului de plată al lucrărilor din cadrul Asociației. Legea spune clar că „plățile pentru repararea şi îmbunătățirea proprietății comune se vor face din Fondul de Reparații.”
La noi, la aproape orice lucrare efectuată la cele 28 de scări, plățile se fac direct din „buzunarul” fiecărui proprietar, în loc să se facă din Fondul de Reparații, conform Legii 230/2007, art.45, alin.(3):
„Comitetul Executiv va pregăti şi va prezenta Adunării Generale SUMA ANUALĂ necesară pentru constituirea sau completarea acestui fond. Plățile pentru repararea şi îmbunătățirea proprietății comune se vor face din Fondul de Reparații.”
Vă rog, luminați-mă, că eu nu înțeleg de ce - dacă legea e clară -
nu se folosesc pentru plata reparațiilor sau îmbunătățirilor pentru proprietatea comună, banii din acel Fond de Reparații, care e o sursă imensă de Delapidare, deoarece nimeni nu poate controla destinația banilor de acolo ?
Șefii noștri trec o nouă rubrică pe lista de plată, cu denumirea de „repartizarea sumelor aferente cheltuielilor făcute cu reparațiile la părțile comune.”, adăugând tot acolo și suma lunară stabilită pentru acel Fond de Reparații. Legal era ca la acea rubrică să rămână doar suma stabilită anual în Adunarea Generală pentru Fondul de Reparații, pentru fiecare apartament din Asociație, nu să se provoace un haos contabil !
Pentru a fi mai explicit, vedeți și ce hotărâre s-a luat în Adunarea Generală din 08.04.2017:
HOTĂRÂREA 5. Menținerea cotelor actuale de participare lunară la Fondul de Reparaţii al Asociației, precum și reîntregirea acestuia, prin repartizarea pe listele de plată a sumelor aferente cheltuielilor făcute cu reparațiile la părțile comune.
:oops: