Recent mi-a fost furat un bun de valoare (din patrimoniul PFA-ului propriu) dintr-un vestiar de depozitare al unui mall.
Dulapul a fost deschis folosindu-se cifrul după mai multe încercări.
Fețele hoților sunt surprinse cu precizie de camerele mall-ului, pe toată perioada în care aceștia au umblat la dulap.
A fost anunțată poliția, s-a predat înregistrarea, s-au prelevat amprente, s-a transmis poliției factura produsului, dar nu au fost găsiți hoții după o săptămână. Mai am speranțe de 1% că aș putea recupera bunul. Cred că a ajuns demult la vreo casă de amanet.
Întrebarea mea este următoarea: mall-ul are vreo responsabilitate asupra bunurilor depozitate în acele dulapuri? Poate fi solicitată msll-ului contravaloarea produsului?
Precizez că parola dulapului nu a fost una simplă, iar poziția corpului deasupra tastaturii împiedica citirea codului din împrejurimi, lucru confirmat și de către anchetatori după vizionarea înregistrărilor.
De asemenea, am un număr de înregistrare al plângerii penale. Nu știu ce aș putea face mai departe ca să se înțeleagă la secția de poliție că mă interesează cursul anchetei și că n-o las moartă.
Fiind cu cifru, paznicul nu cred ca isi putea da seama ca il va sparge cineva.
Bunul nefiind dat in grija unui paznic nu pare sa fie de vina magazinul.
Nu există paznic lângă dulapuri.
Depozitarea este un serviciu oferit de către mall în incinta acestuia. Sistemul de asigurare a conținutului este tot al mall-ului, fie că este cifru, cheie, cartelă, etc. Este un sistem la care are acces doar mall-ul în afară de client.
Eu las un bun în grija mall-ului, ca și când l-aș lăsa unui paznic care este angajatull lor.