avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Am nevoie de sfaturi
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Am nevoie de sfaturi

Sunt studenta la UPG Ploiesti. Am intrat pe un loc cu taxa deoarece in trecut am mai studiat 2 ani la buget in cadrul unei alte facultati.
La inceputul semestrului 2, anul acesta, am fost instiintata in aula unde se tinea cursul in momentul acela ca ma numar printre cei care vor trece la buget, in urma rezultatelor foarte bune.
Cu doua saptamani inainte de incheierea cursurilor am mers la secretariatul facultatii pentru obtinerea unei adeverinte necesara unui internship. Acolo am fost supusa unui interogatoriu deoarece se pare ca doamna secretara a gresit atunci cand m-a trecut la buget, eu neavand acest drept. Din tipetele dumneai am inteles ca isi va acoperi greseala utilizand de cei doi ani care mi-au ramas asigurati de stat. Mi s-a cerut sa aduc o adeverinta ca am studiat in alta parte, ceea ce mi s-a parut ridicol si nu m-a instiintat nimeni ca se va schimba ceva in privinta statutului meu. A trebuit sa parasesc incinta la invitatia grosolana a acestei secretare, mi s-a mototolit adeverinta pe care o asteptam cu replica "nu-ti mai dau nimic" si tipetele isterice "sa aduci bursa inapoi, sa aduci banii ca tu n-aveai dreptul!". Am iesit plangand, n-am inteles ce mi se reprosa daca ea comisese greseala.
Lucrurile au decurs normal si am sustinut verificarile pana la inceperea sesiunii fara sa ma anunte nimic. Mentionez ca in alte imprejurari cand am intarziat plata unei transe am fost somata sa platesc, chiar de catre profesori, dar dumnealor nu stiau nimic.
In ziua primului examen din sesiune am fost stupefiata ca in dreptul meu scrie exmatriculat, ca nu pot sustine examenul si nici urmatoarele din cauza neachitarii taxei de scolarizare!