Ca si Pfa , cu cod caen principal 3213 , fără punct fix de lucru ( ambulant ) cu vânzare prin piete , târguri , ce documente contabile trebuie întocmite si ce acte trebuie duse in targ pentru un eventual control ? Multumesc !
Trebuie sa aveti si cod CAEN 4789 - Comert cu amanuntul prin standuri, chioscuri si piete al altor produse.
Marfa o aduceti in targ cu aviz de insotire a marfii. Daca targul dureaza mai multe zile, intocmiti si raportul de gestiune. Bineinteles, nu trebuie sa lipseasca casa de marcat fiscala.
Multumesc de răspuns ! Mai am o întrebare : ce acte contabile mai trebuie întocmite acasa in afara de registrul de încasări si plăti ? Multumesc anticipat !!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.