avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 585 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... fiind in CONCEDIU MEDICAL PATRONUL POATE SA ITI ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

fiind in CONCEDIU MEDICAL PATRONUL POATE SA ITI INCHEIE CONTRACTUL DE MUNCĂ

Buna ziua.
Am inteĺes de LA colegele mele ca persoanele care sunt CONCEDIU MEDICAL LI SE INCHEIE IE CONTRACTUL DE MUNCA .
EXISTĂ POSIBILITATEA CA UN PATRON SA ITI DESFACĂ CONTRACTUL DE MUNCA CÂND ESTI IN CONCEDIU MEDICAL???
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:09, 29 Iunie 2017
Art.60 C.mun.
(1) Concedierea salariatilor nu poate fi dispusa:

a) pe durata incapacitatii temporare de munca, stabilita prin certificat medical conform legii;
....

(2) Prevederile alin. (1) nu se aplica in cazul concedierii pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizarii judiciare, a falimentului sau a dizolvarii angajatorului, in conditiile legii.

Asadar, pe durata concediului medical salariatul poate fi concediat numai pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizarii judiciare, a falimentului sau a dizolvarii angajatorului, in conditiile legii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am fost internata in spital si acum sunt in concediu medical iar societatea unde lucrez a angajat o persoana in locul meu um1640 um1640 buna seara am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta.am fost internata in spital si acum sunt in concediu medical iar societatea unde lucrez a angajat o ... (vezi toată discuția)
Itm vmarius30 vmarius30 Care sunt condițiile in care pot fi concediat de un angajator (ținând cont ca sunt in perioada de concediu ,iar eu nu mi-am depus demisia (vezi toată discuția)