Suntem o societate nou infiintata plasare forta de munca.
Incercam sa deschidem noi relatii in UE mai precis la inceput in Olanda.
Am gasit o companie cu care ne dorim sa dezvoltam o relatie de colaboarare.
Din partea companiei olandeze a venit ideea sa deschidem in Romania un centru de pregatire si testare al muncitorilor care vor pleca in Olanda.
Reprezentantul olandez a promis ca aduce din Olanda aparatura necesara pentru acest centru.Locatia se poate gasi mai usor .
Intrebarea este care sunt pasii legali pe care trebuie sa ii fac pentru achizitionare.
Ne dorim sa ne incadram in normele legale.
Va multumesc
Daca achizitionati echipamentele trebuie sa primiti o factura de la partenerul olandez pentru echipament.
Daca vi le inchiriaza, atunci veti primi o factura de chirie.
Daca vi le pune la dispozitie gratuit trebuie sa aveti un contract de comodat intre societati pentru aceste echipamente.
Pentru achizitie, daca valoarea depaseste 10000 euro trebuie sa va inregistrati in scopuri de tva sau sa obtineti un cod de tva pentru achizitii intracomunitare. (Ambele variante la anaf).