avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 735 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Contributii ANAF PFA
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Contributii ANAF PFA

Lucrez ca PFA la o asociatie de proprietari dar si la o sala de sport cu prestari servicii.Pe perioada 01.07- 30.09.2017 scoala mi-a intrerupt activitatea, ANAFUL mi-a calculat plati anticipate pentru anul fiscal 2017 la valoarea realizarilor din 2016 ori in cazul intreruperii activitatii pe 3 luni veniturile vor fi mai mici.Citesc pe internet ca pot depune declaratia 220 rectificativa impreuna cu actul aditional de intrerupere a activitatii, am fost personal la Fisc, insa doamna de acolo mi-a zis ca nu are ce sa-mi faca, trebuie sa merg la Registrul Comertului si sa-mi suspend activitatea,ori nu pot sa fac asta pentru ca mai am asociatia de proprietari.Ce trebuie sa fac si care este temeiul legal.Multumesc.
Cel mai recent răspuns: horenciuc valentina , utilizator 08:38, 11 Iulie 2017
Da, nu puteti intrerupe activitatea doar pentru ca la un loc unde prestati activitatea va aparea acea pauza. Trebuia de la bun inceputmâ, cand ati depus d200 in primavara sa fi depus si d220 cu venitul corect estimat pentru 2017 in care sa fi luat in calculul anual mai putin acel venit lipsa care nu il mai incasati din cauza vacantei. Asa ca acum va ramane sa platiti asa cum vi s-au stabilit platile anticipate pentru 2017 si se va regulariza la anul, dupa depunerea d200 pentru 2017.
Multumesc pentru precizari!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nedeclarare venituri pe anul curent. sarmaneandchill sarmaneandchill Buna! In urma unor probleme de sanatate, nu am reusit sa depun, pana la 1 Februarie actele necesare realizarii calculelor taxelor care trebuiesc a fii platite ... (vezi toată discuția)