avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1001 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... in concediu medical se poate incheia contractul de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

in concediu medical se poate incheia contractul de munca

buna ziua .as avea o intrebare in legatura cu concediu medical si intreruperea contractului de munca?
eu am avut contract pe perioada determinata pana in data de 6 MARTIE 2017 .de la firma respectiva am ramas insarcinata si in concediu de risc maternal din data de 22 FEBRUARIE 2017 PANA IN DATA DE 27 IUNIE 2017. dupa acest concediu de risc maternal mia dat medicul concediu in continuare pana in 20 IULIE 2017 dar acest concediu casa de asigurari nu mil mai plateste pentru ca zic ei ca eu sunt o persoana neasigurata acum .deci intrebarea mea este FIRMA RESPECTIVA UNDE AM RAMAS POATE SA IMI DESFACA CONTRACTUL DE MUNCA CAT TIMP EU SUNT IN CONCEDIU MEDICAL????
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:49, 14 Iulie 2017
Nu este vorba despre desfacerea c.i.m., ci despre incetarea de drept a c.i.m. care opereaza si in situatia in care c.i.m. este suspendat.

Art.49 alin.5 C.mun. : De fiecare data cand in timpul perioadei de suspendare a contractului intervine o cauza de incetare de drept a contractului individual de munca, cauza de incetare de drept prevaleaza.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sarcina si contractul de munca pe perioada determinata costinana costinana Buna!Va rog mult sa ma lamuriti cu o problema.Sunt insarcinata in luna a 3-a iar contractul meu de munca se incheie in data de 20.10.2015.As dori sa stiu in ... (vezi toată discuția)