Buna ziua tuturor, am mare nevoie de cateva sfaturi in ceea ce priveste situatia in care ma aflu. In 2013 am acceptat sa preiau administrarea firmei in care lucram de peste 15ani. Seful meu, administratorul de la acea vreme m-a convins ca lucrurile stau foarte bine in ceea ce priveste activitatea firmei. In acel moment iulie 2013 firma nu inregistra datorii la stat si nici la furnizori. In urmatoarele 2 luni au ajuns la scadenta o serie de facturi ale furnizorilor, care nu au avut acoperire la acea data. In decursul unui an de zile m-am straduit sa ies din aceasta situatie incercand in mai multe feluri sa scad cheltuielile firmei. Am informat periodic actionariatul care este situatia firmei, dar nu am avut nici un ecou la cele semnalate. Intr-un final conturile au fost blocate si de aici dezastrul. Firma practic nu a mai functionat, actionarii nu au intreprins nimic. Vazand ca nu sunt bagate in seama sesizarile mele mi-am dat demisia din functia de director general si am cerut (demisie) retragerea mandatului de administrator. La un an si jumatate dupa ce am demisionat (am depus demisia din functia de administrator si la Reg. Comertului) firma inca mai functioneaza cu vre-o 3 angajati dar fara a avea numit un nou administrator. Va rog sa-mi spuneti in cazul in care ANAF-ul vrea sa recupereze datoriile in ce masura se poate indrepta impotriva mea ca fost administrator??
Din cunostintele mele pe durata mandatului meu nu s-au facut AGA si daca s-au facut eu nu am fost invitat. Cred ca au fost facute totusi, dar la modul formal. Informarile mele au fost inregistrate in registrul firmei si au fost adresate catre AGA. Au fost si mai multe informari verbale cu diverse ocazii.
Vanzare cumparare activ
orca
O situatie interesanta
O S.A.. este constituita din 6 actionari din care 5 sunt persoane fizice de cetatenie romana, care detin impreuna 51 % din capital, ... (vezi toată discuția)