avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 769 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... univ petre andrei iasi
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

univ petre andrei iasi

Buna ziua!
Sunt studenta la univ petre andrei din iasi, facultatea de asistenta sociala.
Anul acesta universitatea nu apare in HG 749/2009 ca fiind acreditata, dar in nota de subsol nr.2 al anexei 3 scrie :" Universitatea "Petre Andrei" din Iasi trebuie sa se conformeze prevederilor Legii nr. 408/2002 privind infiintarea Universitatii "Petre Andrei" din Iasi. Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii va initia un proiect de hotarare de Guvern de completare a prezentei hotarari, iar in caz de neindeplinire a acestor prevederi va demara procedura de intrare in lichidare. "
Pana la aceasta data nu a aparut nicio modificare. Pe site-ul facultatii se vorbeste despre un ordin al ministrului (pe care sincer nu l-am gasit nicaieri) prin care prof. univ. dr. Doru Tompea este confirmat ca rector al acestei universitati. Incepe noul an universitar (cu toate taxele astronomice cu tot) si nu m-au convins ca functioneaza in legalitate.
Va rog sa ma ajutati, sunt tare dezorientata si dezamagita.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: cristinaApetroaie , utilizator 21:41, 15 Octombrie 2009
Da,intr-adevar! Doru Tompea a fost confirmat ca rector al UPA...
Insa in ce priveste situatia dvs.,nu sunteti singura,deoarece mai sunt inca vreo cateva siute de studenti care traiesc aceeasi stare de incertitudine (si probabil dezamagire);)
Din informatiile pe care le gasiti pe Internet,reiese faptul ca la UPA situatia incepe sa se stabilizeze si sa se legalizeze...Doru Tompea isi pune in aplicare ordinul primit de la ministrul Educatiei...
Mai mult de atat...nu se stie...;)
Sa speram insa ca totul va fi bine,in cele din urma...
Ultima modificare: Miercuri, 30 Septembrie 2009
luiza2008, utilizator