avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cum pot remedia o problema de salarizare?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cum pot remedia o problema de salarizare?

Buna ziua,sunt asistenta medicala intr-un centru privat;de la01.08.2017mi-am reluat activitatea dupa un concediu medical pe cod de indemnizatie 14(neoplazii).Anul trecut si inceputul acestui an s-au facut evaluari pt.salarizare(in acest timp eu am fost in concediu medical)acum mi s-a inmanat pt.a semna un act aditional conform caruia eu am cel mai mic salariu din centru,mentinez faptul ca am o vechime in profesia de asistent medical de 26 ani fara vreo abatere profesionala sau disciplinara!Eu stiu ca timp de 90zile sunt in perioada de acomodare si reciclare dupa c.m.pt. o boala grea(cancer),dar conform Codului muncii ar trebui sa mi se faca evaluarea si stabilirea salarizarii dupa aceasta,nu inainte,mai ales ca pe ce baza evaluarea cand eu eram lipsa?Va rog frumos sa ma sfatuiti cum sa procedez legal,cum sa contest,cum sa remediez aceasta situatie urataAm ajuns sa-mi doresc sa fi murit!Multumesc anticipat!:((
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:40, 12 August 2017
Sunt exceptate de la evaluarea anuala, urmatoarele categorii de salariati:
– persoanele angajate care nu au prestat activitate in ultimele 6 luni, fiind in concediu medical, concediu de crestrere si ingrijire a copilului sau alte cazuri de suspendare a Contractului Individual de Munca, in conditiile Legii, pentru care evaluarea se va face dupa o perioada de 6 luni de la reluarea activitatii
Criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor sunt stabilite de catre angajatorul din sectorul privat in reg. intern.

Nu exista act normativ care sa reglementeze asa ceva pentru sectorul privat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură