Buna ziua, am rezervat pe site ul turist info, 2 camere la o pensiune in Mamaia pentru o noapte.
Am luat legatura cu administratorul unitatii si mi a indicat sa achit un avans de 250 lei pt rezervarea camerelo intr un cont de persoana fizica.
Urmatoarea zi, din cauza unor probleme grave de sanatate in familie l-am anuntat pe respectivul ca nu pot ajunge. Acesta mi a spus ca daca reuseste sa inchirieze camerele la alti turisti imi returneaza banii. Dupa ce am veroficat pe net ca camere s au rezervat l am sunat pt confirmare. Mi a spus ca totul este ok, a inchiriat camerele, iar conform intelegerii imi va returna banii in acelasi cont din care s a efectuat plata...... dupa cateva zile acesta acesta imi cere sa i trimit un mail pt returarea banilor pe adresa de mail a pensiunii ... invoca motive ca nu are timp...ca il stresez...
Ce as putea sa fac in aceasta situatie???
Si ati trimis mail-ul?
Scrieti un mail cu numele, perioada pentru care ati facut rezervarea, contul in care ati trimis banii, detalii despre intelegerea telefonica de restituire, datele contului unde vreți sa primiti banii si apoi asteptati cateva zile sa vedeti daca primiti raspuns.
Daca nu primiti raspuns, sau nu este unul pozitiv, redactati un alt mail mai putin prietenos in care precizati ca va veti adresa ANPC si instantei de judecata, in cazul in care problema nu este rezolvata in x zile de la primirea mailului.