am si eu o intrebare legata de plata telefonului de firma :((
ni se cere de la contabilitate sa ne platim contravaloarea facturilor telefoanelor de firma (tuturor angajatilor) fara sa ni se dea nimic la mana pentru asta. :(
doresc sa aflu daca aceasta procedura este legala si in temeiul carei legi(ordonante)
nu exista temei legal. probabil ca cei din conducerea societatii considera ca dv vorbiti prea mult pentru ceea ce produceti pentru societate, fie isi restrang cheltuielile prin astfel de metode. daca intre parti nu exista o intelegere scrisa privind modul de utilizare al telefoanelor mobile, orice atitudine de acest fel este ilegala
Daca angajatorul v-a impus sa folositi un anumit nr. de minute tot ce depasiti il platiti d.voastra. Daca timpul convorbirilor este nelimitat atunci nu trebuie sa platiti. Daca totusi platiti, pentru orice suma depusa la caseria firmei se elibereaza chitanta. Nu platiti fara chitanta! Ramane totusi o intrebare: aceasta facilitate si modul de utilizare este stipulat in CIM, fisa postului sau regulament intern?
Telefonul de serviciu se plateste de firma, atata timp cat utilizatorul nu l-a folosit in interes personal...nu exista vreo prevedere legala care sa reglementeze acest aspect! Oricum, trebuie sa vi se elibereze o chitanta...
am un job in vanzari - telefonul este impetuos necesar - nu avem restrictie de minute sau ceva de genul ... ne-au spus ca daca mai vrem telefonul de firma trebuie sa il platim noi ... daca nu sa il predam ...
chitanta nu s-a dat nimanui ... sunt peste 80 de tel in firma
Fiind utilizat in interesul firmei, aceasta trebuie sa suporte costurile. Purtati o discutie cu angajatorul si explicatii (desi stie) ca munca voastra si rezultatele vor avea de suferit. Cel putin sa va ofere un nr. suficient de minute in care va incadrati iar ce depasiti sa platiti.