Locuim in asociație locatari am făcut un convocator de ședință doamna administrator luând la cunoștință de aceasta ședința( după părerea ei sedinta fiind ilegală) iar în data de 26 08 2016 având loc ședința cu locatari ( administratora nefiind prezenta că și-a luat concediu de odihna)iar președintele nefiind și el prezent la ședința ( drept scuza că acesta nu a fost anunțat ) fiind puse la fișier convocatorul de ședință ...e posibil că un președinte care afirmă că blocul lui și face ce vrea pe deasupra are deschid un atelier ( unde repara mașini)și vb locatarilor cu expresia" bai asta" ," du-te fa" și multe altele facand reclamație la poliție ii da doar amenda și atât ce ne sfătuiți să facem ? Unde sa mai mergem?? Va mulțumim
1-Conform dispozitii in vigoare reprezentantul legal al asociatieid e proprietari este presedintele de asociatie
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei avand competenta de executie hotarari ale adunarii generale,decizii ale presedintelui si ale comitetului executiv
2-Referitor la atitudinea si comportamentul presedintelui de asociatie...nu va incalzeste ,dar in multe asociatii, proprietarii cu usurinta acorda increderea si votul unor cetateni care dupa alegerea in functia de presedinte de asociatie demonstreaza cu prisosinta cu nu merita nici increderea acordata si nici nu detin minimum de calitati de relationare cu membrii proprietari
Respectul si buna educatie de acasa sunt caracteristici care nu se regasesc in comportamnetul si atitudinea multor persoane,daca acestea mai detin si functii de reprezentare vai de cei din subordine...
Nu va poate ajuta aproape nici o autoritate,este bucataria dv ,dv locatarii ati inteles sa acordati increderea acelui locatar sa va reprezinte si sa va apere interesele in relatiile si fata de terti inclusiv in instanta de judecata
3-In scopul schimbarii presedintelui de asociatie,sensibilizati vecinii,vedeti daca adera la opinia dv si daca obtineti cvorumul -convocati adunare generala pentru a demite actualul si alegeti alt presedinte de asociatie
La asociație de locatari nu exista comitet executiv ( care au fost sunt plecați) că să ia decizii, locatarii nu au semnat pentru doamna administrator fiind adusa la asociație de președinte care afirmă că el ia făcut carte de munca ( care noi locatari nu știm nimik)
Competenta incheierii si rezilierii raporturilor juridice intre asociatia de proprietari si terti nu intra in responsabilitatea locatarilor
Conform disp art 17 HG nr 1588/2007 comitetul executiv detine acest atribut
Daca doriti sa clarificati situatia,in temeiul disp art 10 din LL nr 230/2007 solicitati oficial presedintelui de asociatie sa justifice demersul personal desfasurat pentru angajare administrator de imobil