avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 466 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Modificare contract de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Modificare contract de munca

Bună ziua! Lucrez cu un contract de munca part time la o firma, pe postul de Funtionar Admimistrativ. În urma modificărilor legislației în vigoare cu privire la modul în care angajatorul plătește asigurările la stat, mi-a fost comunicat în data de 31.08.2017 ca firma nu este de acord cu plata taxelor mărite și am 2 opțiuni: modificarea contractului și trecerea pe postul de Lucrător Comercial cu norma full time, sau modificarea contractului doar privind trecerea la norma full time, postul și salariul rămânând identice. Am acceptat verbal trecerea pe postul de Lucrător Comercial. După citirea legii modificate, am înțeles ca faptul ca sunt student și am sub 26 de ani scutește angajatorul de plata taxelor mărite. As dori sa știu dacă am vreo obligație modificata din moment ce eu nu am văzut sau semnat niciun act adițional.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:54, 2 Septembrie 2017
Daca nu ati semnat niciun act aditional la c.i.m., atunci nu aveti vreo obligatie anume.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Act aditional cim - modificare itarziata adriana_n adriana_n Buna ziua. Ajutati-ma cu un raspuns ptr urmatoarea problema: o persoana a lucrat cu CIM part-time pan din ianuarie pana in iunie 2008, cand a fost anuntata ... (vezi toată discuția)
Contracte de munca - 2 angajati part-time bogdan.netejoru bogdan.netejoru Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in urmatoarea situatie: Pana acum la un SRL am avut 2 angajati ( contabilul - part time 600 ron burt - 461 ... (vezi toată discuția)