Vreau sa incep activitatea cu firma mea si pentru acest lucru trebuie sa creditez firma cu o anumita suma de bani pentru a putea sustine cateva cheltuieli de inceput .
Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi?
Care este procedura legala prin care eu ca administrator si unic asociat al societatii pot sa creditez firma?
Trebuie justificata provenienta sumei?
Se poate recupera suma ulterior, dupa ce firma va avea profit?
Exista o procedura standard legala in acest sens?
Ce trebuie sa fac din punct de vedere contabil?
Multumesc pt. raspuns. Deci oricine are bani disponibili, poate imprumuta o firma, dar,... nu trebuie sa depuna mai multi bani in banca decat suma de 15000 euro. Astfel intervine intrebarea de unde?....
Cu respect,
Livia
Aport firma
PUFACONT
Multumesc mult pentru raspuns.
La o societate patronul crediteaza firma co o suma sa zicem aproape lunar cu 20.000 sau 30.000 lei in functie de necesitate ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli deductibile
xeonet
As dori sa stiu daca in cazul unei societati comerciale, benzina consumata de masina administratorului unic, se considera cheltuiala deductibila sau se retine ... (vezi toată discuția)