avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 559 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... cumparaturi online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

cumparaturi online

Am cumparat de la Gearbest in decembrie 2016 un telefon. In iunie 2017 sa defectat. Am trimis la reparatie in iunie 2017(Shenzeng - China). Dupa discutii cu suport tehnic Gearbest au zis ca nu se poate repara si imi trimit doar jumatate din suma cu care am achizitionat telefonul, deoarece am utilizat telefonul jumatate din timpul de garantie(garantia era un an la ei). Intrebarea mea este daca mai pot recupera contravaloarea in intregime ei refuzand sa-mi trimita unul nou pe motiv ca nu-l pot repara pe cel vechi. In termenii de garantie a site-ului se specifica

Un an de garanție de reparare
Cu excepția cazului în care se menționează altfel pe pagina produsului, perioada de garanție standard de produs este de un an începând de la data la care primiți bunurile, timp în care sunteți eligibil pentru reparații gratuite. Orice reparație liberă trebuie să fie confirmat cu producătorul prin intermediul Customer Service. Clienții trebuie să plătească taxele de transport pentru returnarea bunului la GearBest, în timp ce vom acoperi taxele de expediere pentru a trimite elementul reparat înapoi la client. În cazul în care cumpărătorul a deteriorat / uzurpată elementul (e), nu vor fi eligibile pentru repararea gratuită, însă clienții pot întoarce la noi pe propria cheltuială și să plătească o taxă pentru reparație. Taxele de returnare de transport vor fi clienții responsabilitatea în astfel de cazuri.

Alte discuții în legătură

Bună ziua. va rog sa ma ajutați. dacă am comandat un produs ... Anamaria16 Anamaria16 Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat un produs online de pe Souqeshop, iar produsul a venit deteriorat sunt obligata sa plătesc returul? Vreau ... (vezi toată discuția)
Pot, am dreputul sa refuz preluarea unei comenzi si onorarea acesteia. Nicu2015 Nicu2015 Buna ziua. Doresc sa pun doua intrebari care au ca rezultat final aceeasi actiune, decizie din partea magazinului online de a NU prelua o comanda telefonica, ... (vezi toată discuția)
Garantie ionutpop31 ionutpop31 In cazul unui produs electronic cu probleme (memorie DDR calculator), care este in garantie 2 ani, trimis in service, produs care din pacate nu mai este in ... (vezi toată discuția)