Buna ziua
Avem in desfasurare un contract prin procedura achizitiilor publice, iar autoritatea contractanta ne anunta ca alocarea bugetara pe 2017 este de o anumita suma, motiv pt care ne solicita sa executam lucrarea, astfel incat sa se incadreze in aceasta limita.
Alocarea bugetara mentionata de AC este mai mica decat valoarea totala a contractului, iar lucrarea trebuia sa se finalizeze in octombrie anul acesta. In contract se da un termen de plata, dar nu se precizeaza ca plata se va face in limita fondurilor bugetare.
Ce poate face executantul in atare situatie?
AC nu trebuia sa ne solicite acceptarea de sistare activitate pe 2017? Banuiesc ca trebuie incheiat un act aditional...Ma poate ajuta cineva cu experienta? Multumesc!
Buna ziua,
Se poate face un act aditional la contractul incheiat. AC trebuie sa va inainteze o adresa prin care va anunta care sunt fondurile disponibile si disponibilitatea lor de plata si in functie de asta sa incheiati un act aditional in care sa modificati articolele din contract afectate, in masura in care si Dumneavoastra sunteti de acord.
Cel mai bine ar fi sa aveti o discutie cu AC si sa ajungeti la o intelegere.
Anulare act aditional
zzt05
Buna ziua, ar putea sa/mi spuna cineva, procedura de anulare a unui act aditional incheiat la un contract care tocmai si/a incetat valabilitatea? Este vorba de ... (vezi toată discuția)