Buna seara, am o intrebare, si anume: Este normal ca sa nu primesti fluturas de salariu de la companie la sfarsitul fiecarei luni, si sa fii platit cu salariul tarifar lunar, iar restul orelor suplimentare si bonusuri sa l-e primesti in plic separat ulterior ??? Cu multumiri
1. Nu exista astfel de obligatie stabilita printr-un act normativ in sarcina angajatorului de a elibera fluturasi de salarii.
2. Plata salariului se dovedeşte prin semnarea statelor de plată, precum şi prin orice alte documente justificative care demonstrează efectuarea plăţii către salariatul îndreptăţit.
3. Pentru orele suplimentare si bonusuri , semnati stat de plata ?
Nu semnez nici un stat de plata, nici pentru salariu, nici pentru bonusuri. Va multumesc pentru raspuns si as dori sa stiu in acest caz, ce prevede legislatia in vigoare. Cu multumiri
Codul Muncii
Art. 168
(1) Plata salariului se dovedeşte prin semnarea statelor de plată, precum şi prin orice alte documente justificative care demonstrează efectuarea plăţii către salariatul îndreptăţit.
(2) Statele de plată, precum şi celelalte documente justificative se păstrează şi se arhivează de către angajator în aceleaşi condiţii şi termene ca în cazul actelor contabile, conform legii.