avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 913 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Cabinet/firma the avocatura premium
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Cabinet/firma the avocatura premium

Buna, lucrez ca freelance designer si un client de-al meu are probleme cu un alt freelancer (developer) din Bucuresti.
Problemele sunt destul de mari - de la furt intelectual la santaj.
Firma clientului meu este in stadiul de finantare si din cauza unor neplaceri provocate de catre acel freelancer (developer) poate pierde investitori si multe altele.

Clientul cunoaste doar limba engleza (este din Australia).

Cine ma poate ajuta cu niste nume de firme de avocatura foarte bune pe drept comercial si penal si niste websiteuri sa le pot da clientului meu?

Va rog, este foarte important.

Va multumesc.
Nu se pot face recomandari pe forum in acest sens, puteti sa accesati dvs lista consultantilor si va orientati acolo in functie de domeniul de expertiza.
www.avocatnet.ro/Avocat-din-...
Va multumesc pentru raspuns, dar clientul meu nu cauta 1 avocat - el doreste o firma de avocati. Trebuie sa intelegeti ca vorbim despre ceva important. Nu am voie sa fac reclama sau ceva de acest gen, dar va pot spune ca este vorba despre of platforma sociala (gen facebook, twitter, linkedin). In concluzie, imi trebuie nume de firme mare, cu renume, din Bucuresti, nu o lista cu avocati. O lista cu firme mari (nu 2 - 3 avocati) este mult mai buna. Va multumesc.
Citiți cu atenție mesajul anterior și găsiți răspunsul acolo.
Nu inteleg ce pot gasi in acea lista ... nu vad decat nume de persoane, Unii au un logo plagiat de pe net pe langa numarul de telefon si un email ...
Anyhow, va multumesc pentru ajutor. Voi face un pic de research pe cont propriu,
O zi buna.
Intrati pe site-ul UNBR si gasiti acolo Tabloul avocatilor din Romania si toate formele de exercitare ale profesiei.

~ final discuție ~