Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la problema mea.
Am cumparat anul trecut 2 bilete la un concert, ce urma sa aiba loc in decembrie 2016. Acesta s-a amanat din motive tehnice...anul acesta, la sfarsitul lui iulie, am trimis biletele agentiei (din Bucuresti) care s-a ocupat de organizarea concertului. Am comunicat prin email cu dumnealor, mi-au transmis ca platile se fac in ordine cronologica, sperand ei ca la sfarsitul lui august, sa ajunga si la mine.
Suntem la final de septembrie, le-am trimis deja 3 email-uri de la inceputul lunii si n-au raspuns la niciunul. Tot sun la numarul de contact afisat de pe Facebook si suna, dar intra mesageria. Luni, mi-a raspuns o doamna, i-am explicat situatia si mi-a spus ca a transmis situatia, dar ca s-a intarziat mult cu platile. Si atat!
Tot sun, dar nu raspund pe nicio cale...ce pot face? Cum imi pot recupera banii? Sunt cateva sute de lei la mijloc...
Sper sa ma ajutati cu un raspuns!
Va multumesc!
Depuneti o plangere la ANPC, insotita de probele pe care le aveti (copie de pe bilete, print de pe mailuri, etc)
Aveti grija ca termenul de prescriptie in aceste cazuri este de 1 an. Exista si cazuride intrerupere a acestui termen, din acest motiv incercati sa obtineti un raspuns scris de la ei,prin care recunsc datoria.