In noiembrie 2015, blocul nostru a fost inscris in programul de reabilitare. Desi nu am vazut contractul incheiat, constructorul ne-a spus ca plafonul are 3 ani garantie, administratorul ne-a spus ca sunt 10 ani de garantie. Anul acesta, in mai 2017, am observat cum peretele de la dormitor s-a udat pe jumatate din cauza unei scurgeri de pe acoperis. Pata se mareste de la o ploaie la alta.
Am contactat administratia, s-a facut sesizare la Primarie. De atunci, nu a venit nimeni, nu ne-a contactat nimeni. Incercam aproape lunar sa mergem la Primarie si sa ii chemam sa repare locul. Vine toamna si vine iarna. Suntem disperati pentru ca nu percuteaza la nimic.
Din cate stiu eu, o asemenea reparatie este considerata o urgenta. Administratia nu poate face nimic. Totul trebuie sa vina de la Primarie si de la firma contractanta. Cu toate interventiile noastre, nu au venit nici in 4 luni.
A venit momentul sa schimbam abordarea. Ce ne recomandati din punct de vedere legal?
Avand in vedere ca in ecuatie sunt mai multe persoane juridice situatia este complexa-mai ales datorita arhicunoscutei indiferente de abordare....nici executantul,nici primaria ,nici asociatia nu sunt afectate .
Trebuie sa analizati responsabil contractul si clauzele cat mai ales garantia acordata
Dv ca persoana fizica nu sunteti parte in contract ceea ce va face si mai greoaie situatia si dificil demersul
Asociatia de proprietari ca si parte in contract=beneficiar al lucrarii de modernizare energetica are calitatea sa notifice oficial executantul cu obligatia remedierii deficientelor constatate in perioada de garantie -fara alte costuri sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta
Va multumesc frumos pentru raspuns. Adevarul este ca nu aveam nici o idee de cum putem aborda problema. Vom incerca sa obtinem contractul de la administratie.