Salutare. Luna trecuta (28.08.2017) am lasat auto Ford la o reprezentanta din Mures, cauza fiind o defectiune aparuta la acesta venind spre Bucuresti.
Ulterior, pe email am primit un deviz si o oferta de reparatie. Mai exact, distributia a fost deplasata de la punct , iar pentru o reparatie completa, trebuia si chiulasa data jos, plus o multitudine de alte piese.
Le-am dat acceptul pentru investigatii si reparatii, iar pe 19.09.2017 am fost chemat la Tg. Mures sa ridic masina. Am facut actele necesare, am platit factura( 6500 ron), si zic sa plec spre casa.
Dar, surpriza!! Dupa aprox. 15 km, de sub capota se aude un tacanit puternic! Opresc masina si ii sun pe cei de la service, iar ei trimit o platforma (care ajunge dupa o ora). La prima vedere, imi spun ca piesele montate de ei nu au nicio problema! Sunt astfel nevoit sa ma intorc la Bucuresti, tot cu autocarul, deci bani si timp pierdut!
A doua zi imi dau mail cum ca un piston are joc, iar reparatia acestuia sau alte defectiuni trebuie sa le platesc!! Mentionez ca atunci cand au ''disecat'' motorul, acestia mi-au spus ca ''partea inferioara a motorului nu este afectata''!!
Am luat legatura si cu directorul general si mi-a spus acelasi lucru!
Ca un mic amanunt: i-am rugat prin email pe cei de la service sa arunce o punga cu fructe din masina ca sa nu se strice cat timp lucreaza la ea, dar cand am ajuns sa ridic masina, aceasta era plina de musculite si un lichid urat mirositor scurs pe pres! Stiu, e vina mea, pentru ca trebuia sa le iau cu mine cand am predat masina, dar si aici se vede o superficialitate cu care am fost tratat.
Daca cineva a patit ceva asemanator, ma poate sfatui in vreun fel??
Multumesc
Asigurare
RHIB
Buna ziua!
Este corect ca inspectorul de daune sa nu ia in considerare toate defectiunile trecute in procesul verbal de agentul de circulatie ?
VA MULTUMESC ! (vezi toată discuția)