Buna ziua! Am 20 ani, sunt o persoana incadrata in gradul grav de handicap - nerevizuibil, sunt studenta in anul II, invatamant de zi si beneficiara a unei pensii de intretinere in valoare de 128 lei.Astazi am primit o citatie de la Judecatorie. Tatal meu cere reducerea cuantumului pensiei de intretinere din urmatoarele motive: "sunt pensionat medical, avand o pensie lunara de 504 lei, pe langa cheltuielile de intretinere care imi sunt necesare mie, mai am nevoie si de tratament medical, sumele cheltuite in acest sens fiind foarte mari, (...)mai trebuie sa achit si o chirie lunara in cuantum de 130 euro, intrucat nu detin o locuinta proprie, astfel ca suma primita ca pensie de boala nu poate acoperi nici macar partial nevoile mele materiale.".Din experienta dumneavoastra, ce credeti, i se va admite cererea si se va diminua pensia? Si eu am nevoie de tratament special si, la fel ca si el, (care locuieste intr-adevar cu sotia si copilul acesteia intr-un apartament inchiriat) si eu impreuna cu mama , concubinul ei si fratele meu locuim tot intr-un apartament inchiriat. Ce ma sfatuiti : sa depun o intampinare inainte de termenul de judecata sau sa depun atunci, la termen, certificatul de incadrare in grad de handicap, adeverinta de student si sa aduc la cunostinta verbal instantei cele aratate mai sus? Va multumesc!
buna ziua
depuneti intimpinare si atasati actele de care faceti vorbie dar
pensia de intretinere se acoda si in limita veniturilor obtinute conform cu nevoile celui care o cere,astfel ca daca platitorul in mometul de fata atat realizeaza ca venit este posibil sa va fie redusa pensia de intretinere .