Buna ziua, nu reusesc sa ma dumiresc daca pentru un pfa, partida simpla( birou arhitectura) este nevoie sa intocmesc NIR pentru orice produs cumparat pe baza de factura de genul ( dosare, coli a4, stick USB, capsator etc.). In esenta, cand trebuie intocmit NIR-ul si cand nu trebuie? Multumesc anticipat!!
Da, la factura cu care ati achizitionat acele bunuri de natura materialelor consumabile enumerate dar si la mijloacele fixe (bunuri cu valoarea de peste 2500 lei) cum ar fi aparatura de birou, mobilier de birou si altele care se regasesc in catalogul mijloacelor fxe, intocmiti si nir.
In plus, la mijloacele fixe intocmiti si fisa mijlocului fix si calculati valoarea anuala a amortizarii in functie de durata normala de functionare.
Multumesc tare mult pentru raspuns! Va mai deranjez cu o întrebare: întocmesc deci NIR pentru 10 dosare și 10 pixuri de ex și le bag și in registrul inventar? Sau acela se completează doar la sfârșit de an? Iar atunci când aceste consumabile se “consuma” cum procedez? Mulțumesc mult încă o data pentru amabilitate!
Registrul inventar
costicul
Am tot citit pe forum insa parerile sunt impartite. Pentru o Intreprindere individuala explicati-mi ca unui incepator,va rog.
1.ce se trece in registrul ... (vezi toată discuția)