avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1176 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Sunt dat afară din casă de părinți. Am drepturi ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Sunt dat afară din casă de părinți. Am drepturi dacă sunt major și student?

Buna ziua. Am 19 ani, sunt la facultate, am și un job, iar părinții încearcă să mă de-a afara din casa. Aseară tatăl meu a și băut, mi-a învinețit ochiul, și m-a lovit destul de rău peste fata, și gură (nu pot sa mestec). Am mai căutat pe internet informații, dar totul este foarte vag. Având în vedere faptul că sunt major, au dreptul să dea in mine și să mă dea afara din casa?
Ultima modificare: Marți, 17 Octombrie 2017
Admin, administrator
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua
Sa va loveasca NU. va puteti duce la medicul legist si sa solicitati un Certificat Medico Legal si sa formulati o plangere penala impotriva tatalui (Va sfatuiesc sa nu uitati TOTUSI ca va este tata)
Au dreptul sa va solicite sa plecati si ar fi bine sa solicitati sa faca acest lucru prin instanta.
Va sfatuiesc, ca OM, sa incercati sa va gasiti o alta locuinta ca ... asta este. Presupun ca este vorba despre un consum exagerat de alcool si acolo ... nu prea aveti ce face.
Felicitari pentru darzenie: STUDENT dar si cu un loc de munca! Felicitari!
Ultima modificare: Marți, 17 Octombrie 2017
Gabriel Klein Kiritescu, utilizator
Găsiți soluții alternative, o chirie, o pensie de la părinți și gata.
Puteți face plângere penală, dar să aveți un certificat medico-legal legal, poze, martori.
Căutați ajutor psihologic până atunci. Nu înțeleg de ce intrebați dacă are voie sa va lovească.
Cred ca va sunt datori si cu intretinere pana la terminarea studiilor. Probabil aveti un serviciu par-time. asa ca nu vad cum ati putea sa platiti chirie , sa va intretineti, etc.
Depinde de venit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură