Am cumparat/achitat integral un pachet turistic pentru Martie 2018 printr-o agentie partenera Omnia Turism. In contract este specificat faptul ca serviciile vor fi oferite de catre agentia anterior pomenita. Avand in vedere situatia deja stiuta a acestora, anume conturi blocate de banci si datorii mari, va rog, in masura in care ati mai intampinat astfel de probleme sau exista o cale legala de atac pentru recuperarea banilor deja achitat, sa ma indrumati.
Pentru completarea eventualelor lipsuri in descrierea pe care am facut-o, astept intrebarile dvs.
De asemenea, daca am gresit thread-ul, scuze :)
Va multumesc!
Depinde daca urmeaza sa plecati sau daca ati fost tepuita pana la capat. Ministrul turismului a instigat cetatenii sa nu mai plece in concedii daca au cumparat pachete de la aceasta agentie, dar se va intampla un lucru: in momentul in care vor cere banii inapoi sau bani de la asigurari li se va spune verde in fata ca nu au dreptul la nimic pentru ca "au ales" singuri sa nu se prezinte la imbarcare...deci se vor aplica aceste clauze contractuale.
Deocamdata asteptati, se va anunta perioada cand se primesc cereri de rambursare sau de inscriere la masa credala...Eu zic ca nu strica sa trimiteti o notificare companiei de asigurari, termenele sunt foarte scurte (15 zile)
Suma pe care am achitat-o deja, este de 6000RON dar a fost achitata in Martie 2017. Aceasta suma reprezinta costul total,zbor+cazare. Sejurul este/era programat pentru Martie 2018. Tinand cont de faptul ca pachetul a fost achizitionat cu mult timp in urma, nu am stiut ce urmeaza sa se intample.
Eu trebuie sa notific compania de asigurare a agentiei prin care am cumparat eu biletele sau sa notific Omnia Turism,agentia colaboratoare/prestatoare?
Multumesc!