Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati cu o serie de intrebari legate de intretinerea pe care trebuie sa o platesc curand pentru un apartament care este nelocuit de cateva luni.
Desi nelocuit pe perioada de vara am de platit minim 100 Ron/lunar.
Atasez si lista de intretinere, apartamentul 92 este cel in discutie:
[ link extern ]
Nu inteleg urmatoarele:
- ce sunt taxele de persoana plecata (specific ca taxa exista chiar si cand ap. este locuit...) ?
- care este diferenta dintre fond de rulment si cheltuieli de reparatii ?
- ce se intampla (in mod normal) cu banii stransi lunar pt fondul de rulment?
- cum pot sa verific daca reparatiile au existat si daca s-au facut ?
Daca administrator face "afaceri" am ce sa fac ?
Va multumesc anticipat!
Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati cu o serie de intrebari legate de intretinerea pe care trebuie sa o platesc curand pentru un apartament care este nelocuit de cateva luni.
Desi nelocuit pe perioada de vara am de platit minim 100 Ron/lunar.
Atasez si lista de intretinere, apartamentul 92 este cel in discutie:
[ link extern ]
Nu inteleg urmatoarele:
- ce sunt taxele de persoana plecata (specific ca taxa exista chiar si cand ap. este locuit...) ?
- care este diferenta dintre fond de rulment si cheltuieli de reparatii ?
- ce se intampla (in mod normal) cu banii stransi lunar pt fondul de rulment?
- cum pot sa verific daca reparatiile au existat si daca s-au facut ?
Daca administrator face "afaceri" am ce sa fac ?
Va multumesc anticipat!
Nu inteleg urmatoarele:
- ce sunt taxele de persoana plecata (specific ca taxa exista chiar si cand ap. este locuit...) ?
- care este diferenta dintre fond de rulment si cheltuieli de reparatii ?
- ce se intampla (in mod normal) cu banii stransi lunar pt fondul de rulment?
- cum pot sa verific daca reparatiile au existat si daca s-au facut ?
Daca administrator face "afaceri" am ce sa fac ?
Va multumesc anticipat!
~ final discuție ~