Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu urmatoarea nelamurire.
Am semnat un contract individual de munca pe o perioada nedeterminata pe data de 24.10.2017, urmand ca activitatea sa inceapa pe data de 26.10.107. Din motive personale, pe data de 25.10.2017 am anuntat telefonic angajatorul ca doresc incetarea contractului.
Angajatorul mi-a raspuns ca ma va anunta in legatura cu decizia de incetare. Astazi, ziua in care ar fi trebuit sa incep activitatea, am solicitat o intalnire pentru a primi decizia de incetare, insa angajatorul mi-a raspuns: "Nu mai este cazul!".
Cum pot proceda mai departe pentru primirea decizie de incetare sau o dovada scrisa a faptului ca acest contract nu mai este activ? Mentionez faptul ca nu am inmanat o cerere de demisie scrisa pe care sa primesc un nr.de inregistrare si nici nu m-am mai prezentat la locul de munca, deoarece mi s-a comunicat de catre angajator ca nu este cazul sa ma mai prezint pentru efectuarea perioadei de preaviz. Va multumesc!
M-au anuntat ca au retras contractul si ca nu a mai fost inregistrat, de aceea nu imi pot emite o decizie de incetare a contractului. Este in regula daca contactez itm-ul pentru a ma asigura ca nu sunt in evidenta lor?