Inainte de a posta intrebarea, am incercat sa gasesc un raspuns clar pe forum, dar si pe alte site-uri, insa fara succes. Povestea mea este urmatoarea: in luna mai a acestui an am depus formularul 050 pentru schimbarea sediului fiscal, insa aceasta nu a fost inca solutionata. Sediul anterior era intr-un alt judet si acum o saptamana am obtinut de la Administratia Finantelor de acolo dovada clara ca ei au transferat "dosarul" meu catre Bucuresti.
Asadar, as avea doua intrebari:
1) Se obliga Administratia Fiscala la un termen maxim de solutionare a unor astfel de cereri/formulare? Daca da, ce as putea face in acest sens?
2) Cum as putea sa aflu daca cererea mea a fost solutionata, fara a fi nevoie sa merg la sediul Administratiei Fiscale? Mentionez ca am incercat sa sun in repetate randuri la sediu, insa ori suna ocupat, ori nu raspundea nimeni minute in sir. Am depus si o plangere pe site-ul ANAF, insa mi s-a raspuns sa merg la sediul unde am depus formularul.