Buna ziua. Am un dosar civil și pentru reprezentare am apelat la serviciile unui avocat cu care am incheiat un contract de reprezentare. Dupa ce am platit onorariul, nu mi-a mai raspuns la telefon. Am angajat un alt avocat, cu care am incheiat un nou contract de reprezentare. Dupa ce am platit onoraiul, nu mi-a mai raspuns la telefon. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac? Deși am achitat 2 onorarii, nu am apărător. Mai pot să îmi recuperez banii? Care sunt drepturile clientului: trebuie sa dea banii si atât? Este iun astfel de comportament reprezentativ pentru profesia de avocat? Unde pot să mă adresez?
Ce intelegeti prin nu v-a raspuns la telefon,daca ati sunat de n ori/ zi e posibil sa nu va raspunda,poate era in instanta sau la o intalnire cu alti clienti.Grav era daca nu se prezenta la termen sau daca nu va formula aparari intr-o cauza.Fie ar trebui sa incercati sa va sunati mai rar avocatul si eventual sa comunicati prin alte mijloace mail,mess etc sau chiar aveti ghinion si ati nimerit 2 avocati neseriosi.Succes.
Nu mi-a raspuns la telefon si nu mi-a formulat nici apărări. Nu a raspuns nici la e-mailuri. Nu a raspuns nici la mesaje. Nu sunt o persoana care sa sune pe cineva de n ori pe zi; sun maxim o dată și atât. Aștept să fiu contactată ulterior. Dar toate eforturile mele au mers într-o gaură neagră. Deci, care este modalitatea de reziliere/rezoluțiune a contractului și cum pot să îmi recuperez banii?
Nu cred ca va puteti recupera banii. Faptul ca va adresati baroului de avocati aproape ca nu inseamna nimic. Timp pierdut. Legislatia din Romania este conceputa sa nu apere clientul, altfel spus nu am auzit ca in bransa avocateasca sa existe comision de succes. Toate celelalte meserii au comision de succes, adica faci treaba si esti recompensat ( ex. brutarul face paine - daca este buna va continua activitatea si va incasa contravaloarea iar daca nu va avea cumparatori va lua o meserie de........