avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1842 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Care sunt contributiile platite in cazul concediului ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Care sunt contributiile platite in cazul concediului medical boala obisnuita?

Buna ziua,
Avand unele probleme cu sarcina, in acest moment sunt in concediu medical. Luna trecuta am avut primul concediu: urgenta medicala 5 zile angajator, urgenta medicala 1 zi FNUASS, 8 zile boala obisnuita FNUASS.
Luna aceasta voi fi toata luna in concediu medical (continuare) probabil platit de FNUASS. Care sunt contributiile care se platesc din salariul brut (media ultimelor 6 luni)?
Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: Crissa C , Consilier juridic 18:17, 10 Octombrie 2009
Contributia dvs. lunara pentru asigurarile sociale de sanatate este de 5.5% din salariul brut,angajatorul mai plateste 5,2% si inca 0,85% din fondul de salarii pentru concediile medicale ale angajatilor. Stagiul dvs de cotizare pentru certificate medicale este de minim o luna.
Cat priveste modul de acordare si perioada de care aveti dreptul sa beneficiati de concedii medicale puteti citit in Ordinul MS/CNAS nr. 60/32/2006 din link/ul de mai jos:
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata concediu medical - cm +contract de editare crismari crismari Buna ziua, Am o intrebare, cum se plateste concediul medical in cazul unui angajat ce are inafara de carte de munca si contract de editare in cadrul ... (vezi toată discuția)
Conc medical pentru boala profesionala, contributie sanatate societate noiembriesm noiembriesm Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti in cazul unui conc med, accident de munca/boala profesionala, care este contributia societatii pentru sanatate ? 5.2 sau 5.5. ... (vezi toată discuția)