Buna ziua,
Lucrez la o firma de distributie. Postul meu presupune printre altele si coordonarea activitatii de distributie, avand in subordine soferii si personalul din depozit. Tot personalul are telefon de serviciu.
Zilele trecute, dorind sa verific o cartela telefonica, am utilizat un telefon mai vechi care a fost folosit anii trecuti de catre unul dintre soferi. (la inceputul anului s-au acordat telefoane noi la fiecare angajat)
Ei bine, in acest telefon am gasit inregistrate o multime de conversatii telefonice ale acestui sofer cu un alti doi soferi in care sunt denigrata, mi se aduc injurii, se foloseste un limbaj vulgar si murdar la adresa mea si, in cateva, si la adresa colegei mele- convorbiri inregistrate in anul 2015.
Ce masuri pot lua in acest caz? Un sfat, va rog!
Multumesc!
Angajatorul dispune aplicarea sanctiunii disciplinare printr-o decizie emisa in forma scrisa, in termen de 30 de zile calendaristice de la data luarii la cunostinta despre savarsirea abaterii disciplinare, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data savarsirii faptei.
Amenintari la telefon
eu12
ce demersuri tb sa fac atunci cand sunt amenintata si mi se vb urat la adresa mea (injuraturi etc)? primesc telefoane mereu si mi-a furat si contul de la yahoo ... (vezi toată discuția)