avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 948 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Infiintare asociatie
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Infiintare asociatie

Buna ziua.Sunt profesor si am copilul in scoala la care predau.Doresc sa infiintez o asociatie de parinti,am voie sa particip ca membru gondator sau....mai mult?Care sunt pasii de urmat pt a realiza aceasta asociatie.Multumesc!
Cel mai recent răspuns: raymona neacsu , utilizator 21:00, 18 Octombrie 2021
Rezervati denumirea asociatiei la Minist Just,redactati actul constitutiv si statutul ,mergeti cu ele la un avocat pt certificare sau la notar pt autentificare,obtineti cazier fiscal pt membrii ,depuneti actele la judecatorie.Daca vreti sa stati linistit angajati un avocat care sa se ocupe de aceste demersuri.
Vedeti si acest link
www.avocatnet.ro/forum/discu...
Buna ziua,

Daca 3 parinti ai elevilor au suportat toate cheltuielile de infiintare a asociatiei parintilor, acestia pot sa isi recupereze banii din sponsorizarile primite catre asociatie ?
Mentionez ca s-a platit un onorariu de unul dintre parinti si mi s-ar parea normal sa isi recupereze cumva banii. Mai mult, are chitanta care atesta suma platita.
Va multumesc frumos !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Infiintare asociatie parinti cpaula cpaula In data de 20 aprilie 2012 am trimis un e-mail catre scoala in care invata fiul meu, rugandu-l pe D-nul Director sa informeze parintii din scoala de ... (vezi toată discuția)
Forma legala pentru site de donatii burgheliaandrei97 burgheliaandrei97 Buna seara! Eu cu colegii mei din clasa am hotarat sa cream un site de donatii in scop caritabil. Problema noastra este intrarea in legalitate. Cum putem ... (vezi toată discuția)