Buna ziua!
Cronotermostatul centralei s-a stricat in perioada de garantie. Am fost la magazinul de unde am achizitionat produsul. Cei de acolo nici nu au vrut sa imi inregistreze sau opreasca pt service produsul stricat. mi-au dat un numar de telefon national, unde se inregistreaza problemele tehnice, sa sun sa imi programez o vizita la domiciliu a unui specialist care sa verifice functionalitatea produsului, iar abia apoi sa mi-l trimita in garantie. Cei de la sediu, printre altele, mi-au spus ca lucreaza cu o singura firma si in aceasta perioada este foarte ocupata si nu stiu cat va dura pana cineva va veni sa constate defectiunea.....
Spuneti-mi va rog cum putem proceda in aceasta situatie, deoarece este un obiect indispensabil incalzirii locuintei, si nu putem astepta la nesfarsit pana se gandeste cineva sa vina sa constate.... iar apoi sa mai asteptam inca 2 saptamani repararea produsului.
Cum se poate cere inlocuirea provizorie a obiectului pe perioada reparatiilor? Sau se poate asa ceva?
Pe certificatul de garantie al produsului aveti datele de contactare a firmei de service. Trmiteti notificare scrisa (se poate trimite prin posta cu confirmare de primire/ prin e.mail ca ramane si confirmarea trimiterii, daca nu va raspunde nimeni la telefon) firmei de service despre problema dvs. Raspunsuri ca cel primit de dvs. se dau cand nu este nimic scris.
Puteti sesiza Protectia consumatorului din judetul dvs., in scris, cu nr. de inregistrare/ data.
Nu cred ca se poate efectua o inlocuire provizorie a echipamentului. Acesta trebuie inlocuit, fiind in garantie, daca firma de service nu-l poate repara.