O zi buna va doresc.Asi cere ajutorul dumneavoastra ce pot sa fac in cazul meu .Am cumparat la fiica mea un telefon in 2010 august certificatul de garantie are 3 casute care se pot complecta si problema este ca telefonul a fost reparat deja de 4 ori cu aceeasi problema schimbare ecran si schimbare de soft.Am solicitat schimbarea telefonului ca din august cind expira garantia eu trebuie sa suport repararea telefonului care ma costa mai mult decat valoreaza telefonul si firma de telefonie de la cine am cumparat telefonul mi-atrimis urmatoarea email refuzandul schimbarea telefonului care este defect din fabrica..
Stimata doamna ..................
Raspund solicitarii dumneavoastra referitoare la inlocuirea telefonului marca LG GT405 Pink - [editat] detinut.
Regret neplacerile generate de situatia pe care cu amabilitate ati prezentat-o, insa doresc sa precizez faptul ca obiectul de activitate al [editat] il reprezinta serviciile de retea. Comercializarea directa a anumitor tipuri de terminale reprezinta o activitate complementara si se efectueaza prin intermediul agentilor autorizati pentru a veni in intampinarea persoanelor ce doresc conectarea la reteaua GSM.
Asigurarea garantiei terminalelor comercializate in Romania, precum si a verificarilor si reparatiilor necesare se efectueaza in unitati service specializate, acreditarea unitatilor service fiind oferita de catre producatorii telefoanelor mobile.
Pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor si pentru a facilita trimiterea terminalelor in service, magazinele [editat] functioneaza drept puncte de colectare si trimitere catre firmele de service dedicate. In momentul preluarii telefonului pentru trimitere in service se verifica doar defectul sesizat de dumneavoastra si starea optica a telefonului, alte verificari mai amanuntite fiind efectuate doar de catre personalul specializat al service-ul autorizat, singurul in masura sa efectueze verificari si interventii cu scopul de a remedia defectiunile sau sa emita o concluzie referitoare la posibilitatea inlocuirii telefonului.
Permiteti-mi, in continuare, sa va ofer cateva detalii cu privire la conditiile de inlocuire ale unui telefon.
In conformitate cu legislatia in vigoare privind comercializarea produselor cu folosinta indelungata, telefonul aflat in garantie ar putea fi inlocuit in urmatoarele situatii:
- cand nu poate fi reparat;
- cand perioada in care telefonul se afla in service depaseste termenul de 15 zile calendaristice. Perioada mentionata anterior poate fi modificata in cazul in care service-ul autorizat nu dispune de piesele sau componentele necesare pentru reparatia aparatului.
Luand in considerare aspectele mentionate anterior, inlocuirea sau restituirea contravalorii telefonului in cazul de fata se poate face doar daca se constata lipsa de conformitate a produsului, aceasta neputand fi remediata. Precizez, de asemenea, faptul ca, in urma verificarilor efectuate, am constat ca la fiecare trimitere in service a telefonului mai sus mentionat, produsul a fost adus la conformitate cu respectarea termenului specificat.
In consecinta, daca in continuare intampinati dificultati in folosirea terminalului respectiv, va recomand sa va adresati service-ului autorizat care, in baza certificatului de garantie, va va oferi asistenta tehnica necesara si care este singurul in masura sa emita o concluzie referitoare la defectiunile si posibilitatea repararii sau inlocuirii telefonului la care faceti dumneavoastra referire.
Fata de cele constatate in fisele de laborator ale service-ului, societatea noastra nu este in masura sa emita o alta concluzie.
In speranta ca cele de mai sus au contribuit la clarificarea situatiei, ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie suplimentara prin intermediul Serviciului Clienti.
Cu stima,
XZZ XXXXX
Problem Solving Executive
Va multumesc ajutorul anticipat.X-(