Buna ziua!
Sunt angajata a unei retele de telefonie mobila din 14 august 2009. In data de 28 august a venit un client in varsta de 82 de ani la magazin sa plateasca o factura de 9.8 lei.Eu am incasat gresit pe chitanta (din neatentie) respectiv 98 lei, insa i-am luat corect 9.8 lei, atat cat era trecut pe factura. Am realizat greseala facuta abia dupa ce a plecat clientul din magazin. Colega cu care lucram mi-a zis k se poare rezolva, ca au mai fost situatii asemanatoare si ca trebuie sa stornam chitanta de 98 de lei si sa pastram banii de 9.8 lei pe care ni-i i-a dat, ca in cazul in care va observa ca i se inchide abonamentul, va vei dupa bani. Stornarea s-a facut, insa mi s-a spus ca trebuia facuta o alta chitanta cu suma corecta. Eu nu am stiut atunci de acest lucru, incepatoare fiind. PROBLEMA CARE E ACUM? Ca domnului i s-a inchis pe acea perioada abonamentul, timp in care si-a dat seama de eroarea produsa. Azi am primit un mail in care domnul ne instiinteaza ca el doreste sa-i fie returnata suma de 98 de lei pe care pretinde ca i-am fi luat-o, in caz contrar va sesiza OPC-ul. Am luat legatura cu acea colega ca sa putem rezolva problema, insa mi-a zis ca a fost numai vina mea ca am incasat gresit si ca eu trebuie sa pun toti banii, respectiv 98 lei. Nu banii ar fi problema, insa ma indigna faptul ca nu isi recunoaste si ea o parte din vina. Eu consider ca amndoua suntem responsabile de aceasta situatie, dat fiind faptul ca ea este o angajata cu vechime si ar fi trebuit sa cunoasca procedurile de stornare. Am vb si cu clientul la telefon si mi-a spus ca el va veni sa ii dau banii. Mi se pare normal sa ii dau, pentru ca nu am nicio dovada impotriva spuselor lui, insa nu vreau sa cad numai eu "oaia cea neagra". Ce ar trebui sa fac in acest sens?Considerati ca vina este numai a mea?
Adevarul e ca nu prea aveti cum demonstra toate aceste declaratii...nici faptul ca s-a strecurat greseala doar in acte....
Indiferent cum va simtiti, e bine sa platiti suma si pe viitor sa fiti mult mai atenta la toate operatiunile in numerar.:sorry:
Multumesc pt raspuns!;) Mai am totusi o dilema..vorbind ieri cu clientul la telefon si spunandu-mi ca vrea banii, mi-a zis ca va veni fiul lui sa ii ia, ceea ce nu cred ca e normal pt ca daca el e reclamantul, ar trebui sa vina in persoana, fiind in acelasi tp si titularul abonamentului. Si dandu-i banii personal, ar trebui, cred, sa-l pun sa dea o declaratie in scris ca i-am dat banii ca pe viitor sa nu ma trezesc iar cu alte probleme. Insa ma gandesc..declaratia trebuie facuta la un notar sau e de ajuns sa o dea dansul si sa fie semnatura lui..implicit a mea?